Głosniki samochodowe


MacAudio MacMobil Street T19


  • Anodowany głośnik wysokotonowy z korektorem akustycznym i magnesem neodymowym
  • W zestawie uniwersalne akcesoria do montażu
    • System: 12mm tweeter
    • Moc szczytowa RMS/maks.: 30/120 W
    • Impedancja: 4 Ω
    • Charakterystyka częstotliwościowa: 3800 – 23000 Hz
    • Czułość: 90 dB
    • Średnica DIN: 13 mm
    • Możliwe zastosowania: uniwersalny


MacAudio MacMobil Street 10.2


  • Wielowarstwowa membrana celulozowa pokryta specjalną powłoką
  • Stabilny kosz stalowy z dodatkową wentylacją cewki zapewnia maksymalne
    wykorzystanie mocy
    • Piankowe zawieszenie górne zapewnia wysoką sprawność
    • Anodowana membrana wysokotonowa z wykończeniem tytanowym
    • Głośnik wysokotonowy z korektorem akustycznym Mac Audio
    • Zawieszenie i pole magnetyczne zoptymalizowane za pomocą systemu
      pomiarowego KLIPPEL®
    • System: 2-drożny współosiowy
    • Moc szczytowa RMS/maks.: 40/160 W
    • Impedancja: 4 Ω
    • Charakterystyka częstotliwościowa: 46 – 21000 Hz
    • Czułość: 89 dB
    • Średnica DIN: 100 mm
    • Wycięcie: 93 mm
    • Głębokość montażowa: 42 mm

     

     


MacAudio MacMobil Street 13.2


  • Wielowarstwowa membrana celulozowa pokryta specjalną powłoką
  • Stabilny kosz stalowy z dodatkową wentylacją cewki zapewnia maksymalne
    wykorzystanie mocy
    • Piankowe zawieszenie górne zapewnia wysoką sprawność
    • Anodowana membrana wysokotonowa z wykończeniem tytanowym
    • Głośnik wysokotonowy z korektorem akustycznym Mac Audio
    • Zawieszenie i pole magnetyczne zoptymalizowane za pomocą systemu
      pomiarowego KLIPPEL®
    • System: 2-drożny współosiowy
    • Moc szczytowa RMS/maks.: 45/180 W
    • Impedancja: 4 Ω
    • Charakterystyka częstotliwościowa: 41 – 21000 Hz
    • Czułość: 90 dB
    • Średnica DIN: 130 mm
    • Wycięcie: 119 mm
    • Głębokość montażowa: 46 mm


MacAudio MacMobil Street 16.2


  • Wielowarstwowa membrana celulozowa pokryta specjalną powłoką
  • Stabilny kosz stalowy z dodatkową
    wentylacją cewki zapewnia maksymalne wykorzystanie mocy
    • Piankowe zawieszenie górne zapewnia wysoką sprawność
    • Anodowana membrana wysokotonowa z wykończeniem tytanowym
    • Głośnik wysokotonowy z korektorem akustycznym Mac Audio
    • Zawieszenie i pole magnetyczne zoptymalizowane za pomocą systemu
      pomiarowego KLIPPEL®
    • System: 2-drożny współosiowy
    • Moc szczytowa RMS/maks.: 50/200 W
    • Impedancja: 4 Ω
    • Charakterystyka częstotliwościowa: 38 – 21000 Hz
    • Czułość: 91 dB
    • Średnica DIN: 165 mm
    • Wycięcie: 142 mm
    • Głębokość montażowa: 55 mm


MacAudio MacMobil Street 57.2


  • Wielowarstwowa membrana celulozowa pokryta specjalną powłoką
  • Stabilny kosz stalowy z dodatkową wentylacją cewki zapewnia maksymalne
    wykorzystanie mocy
    • Piankowe zawieszenie górne zapewnia wysoką sprawność
    • Anodowana membrana wysokotonowa z wykończeniem tytanowym
    • Głośnik wysokotonowy z korektorem akustycznym Mac Audio
    • Zawieszenie i pole magnetyczne zoptymalizowane za pomocą systemu
      pomiarowego KLIPPEL®
    • System: 2-drożny współosiowy
    • Moc szczytowa RMS/maks.: 50/200 W
    • Impedancja: 4 Ω
    • Charakterystyka częstotliwościowa: 39 – 21000 Hz
    • Czułość: 91 dB
    • Średnica DIN: 5″ x 7″
    • Wycięcie: 126 x 181 mm
    • Głębokość montażowa: 54 mm


MacAudio MacMobil Street 87.2


  • Wielowarstwowa membrana celulozowa pokryta specjalną powłoką
  • Stabilny kosz stalowy z dodatkową wentylacją cewki zapewnia maksymalne
    wykorzystanie mocy
    • Piankowe zawieszenie górne zapewnia wysoką sprawność
    • Anodowana membrana wysokotonowa z wykończeniem tytanowym
    • Głośnik wysokotonowy z korektorem akustycznym Mac Audio
    • Zawieszenie i pole magnetyczne zoptymalizowane za pomocą systemu
      pomiarowego KLIPPEL®
    • System: 2-drożny
    • Moc szczytowa RMS/maks.: 35/140 W
    • Impedancja: 4 Ω
    • Charakterystyka częstotliwościowa: 52 – 21000 Hz
    • Czułość: 88 dB
    • Średnica DIN: 87 mm
    • Wycięcie: 79 mm
    • Głębokość montażowa: 35 mm


Hertz DCX 87

Głośniki Hertz DCX 87.3 to model szerokopasmowy stanowiący integrację systemu odseparowanego w jeden
2-drożny głośnik współosiowy.
Są one
doskonałą alternatywą dla głośników seryjnych w samochodzie.
Duży zespół
napędowy ze znakomitym sterowaniem cewki.
Cewka z czystej miedzi nawinięta na rdzeń z conexu ma minimalny ciężar. Celulozowa membrana stożkowa  impregnowana środkiem hydrofobowym.


Tekstylny pierścień zawieszenia zapewnia długi skok i tłumienie rezonansu.
Przetwornik wysokotonowy z magnesem neodymowym i kopułką PEI – kompaktowe wymiary i dynamiczne odtwarzanie wysokich częstotliwości. Kosz w formacie DIN pokryty odpornym a zarysowania lakierem proszkowym. Cynowane końcówki wysokoprądowe. Srebrzone przewody o maksymalnej niezawodności i przewodności. Kosz i system napędowy są doskonale połączone  klejem epoksydowym. Niskowęglowe płyty zapewniają maksymalną przenikalność magnetyczną i intensywne wypromieniowywanie ciepła.


Dane techniczne:
  Rodzaj: 2-drożny koaksjalny
  Przetwornik niskotonowy mm 87
  Przetwornik wysokotonowy mm 15
  Moc (W) szczytowa ciągła 60 30
  Impedancja Ohm 4
  Pasmo przenoszenia Hz 130 – 21k
  Czułość dB/SPL 92
  Wielkość magnesu D·d·h mm 60 x 24 x 8
  Średnica cewki (prz. niskoton.) mm 20
  Magnes (prz. niskotonowego) – ferrytowy o wysokiej gęstości energii
  Magnes (prz. wysokotonowego) – neodymowy
  Membrana niskotonowa – celulozowa z powierzchnią hydrofobową
  Kopułka wysokotonowa – PEI


Hertz DCX 100


Są one doskonałą alternatywą dla głośników seryjnych w samochodzie. Duży zespół napędowy ze znakomitym sterowaniem cewki. Cewka z czystej miedzi nawinięta na rdzeń z conexu ma minimalny ciężar. Celulozowa membrana stożkowa  impregnowana środkiem hydrofobowym.
Tekstylny pierścień zawieszenia zapewnia długi skok i tłumienie rezonansu. Przetwornik wysokotonowy z magnesem neodymowym i kopułką PEI – kompaktowe wymiary i dynamiczne odtwarzanie wysokich częstotliwości. Kosz w formacie DIN pokryty odpornym a zarysowania lakierem proszkowym. Cynowane końcówki wysokoprądowe. Srebrzone przewody o maksymalnej niezawodności i przewodności. Kosz i system napędowy są doskonale połączone  klejem epoksydowym. Niskowęglowe płyty zapewniają maksymalną przenikalność magnetyczną i intensywne wypromieniowywanie ciepła.

Charakterystyka ogólna:
Rodzaj 2-drożny,
współosiowy
Rozmiar 100 mm / 15 mm
Moc (RMS/max.) 30/60 W
Impedancja 4 Ohm
Pasmo przenoszenia 70 – 21,000 Hz
Skuteczność 92 dB
SPL


Hertz DCX 130


Są one doskonałą alternatywą dla głośników seryjnych w samochodzie. Duży zespół napędowy ze znakomitym sterowaniem cewki. Cewka z czystej miedzi nawinięta na rdzeń z conexu ma minimalny ciężar. Celulozowa membrana stożkowa  impregnowana środkiem hydrofobowym.
Tekstylny pierścień zawieszenia zapewnia długi skok i tłumienie rezonansu. Przetwornik wysokotonowy z magnesem neodymowym i kopułką PEI – kompaktowe wymiary i dynamiczne odtwarzanie wysokich częstotliwości. Kosz w formacie DIN pokryty odpornym a zarysowania lakierem proszkowym. Cynowane końcówki wysokoprądowe. Srebrzone przewody o maksymalnej niezawodności i przewodności. Kosz i system napędowy są doskonale połączone  klejem epoksydowym. Niskowęglowe płyty zapewniają maksymalną przenikalność magnetyczną i intensywne wypromieniowywanie ciepła.

Charakterystyka ogólna
Rodzaj 2-drożny,
współosiowy
Rozmiar 130 mm / 15 mm
Moc (RMS/max.) 40/80 W
Impedancja 4 Ohm
Pasmo przenoszenia 65 – 21,000 Hz
Skuteczność 93 dB
SPL


Hertz DCX 165


Są one doskonałą alternatywą dla głośników seryjnych w samochodzie. Duży zespół napędowy ze znakomitym sterowaniem cewki. Cewka z czystej miedzi nawinięta na rdzeń z conexu ma minimalny ciężar. Celulozowa membrana stożkowa  impregnowana środkiem hydrofobowym.
Tekstylny pierścień zawieszenia zapewnia długi skok i tłumienie rezonansu. Przetwornik wysokotonowy z magnesem neodymowym i kopułką PEI – kompaktowe wymiary i dynamiczne odtwarzanie wysokich częstotliwości. Kosz w formacie DIN pokryty odpornym a zarysowania lakierem proszkowym. Cynowane końcówki wysokoprądowe. Srebrzone przewody o maksymalnej niezawodności i przewodności. Kosz i system napędowy są doskonale połączone  klejem epoksydowym. Niskowęglowe płyty zapewniają maksymalną przenikalność magnetyczną i intensywne wypromieniowywanie ciepła.

Charakterystyka ogólna
Rodzaj 2-drożny,
współosiowy
Rozmiar 165 mm / 15 mm
Moc (RMS/max.) 60/120 W
Impedancja 4 Ohm
Pasmo przenoszenia 60 – 21,000 Hz
Skuteczność 93 dB
SPL


Hertz DCX 570


Są one doskonałą alternatywą dla głośników seryjnych w samochodzie. Duży zespół napędowy ze znakomitym sterowaniem cewki. Cewka z czystej miedzi nawinięta na rdzeń z conexu ma minimalny ciężar. Celulozowa membrana stożkowa  impregnowana środkiem hydrofobowym.
Tekstylny pierścień zawieszenia zapewnia długi skok i tłumienie rezonansu. Przetwornik wysokotonowy z magnesem neodymowym i kopułką PEI – kompaktowe wymiary i dynamiczne odtwarzanie wysokich częstotliwości. Kosz w formacie DIN pokryty odpornym a zarysowania lakierem proszkowym. Cynowane końcówki wysokoprądowe. Srebrzone przewody o maksymalnej niezawodności i przewodności. Kosz i system napędowy są doskonale połączone  klejem epoksydowym. Niskowęglowe płyty zapewniają maksymalną przenikalność magnetyczną i intensywne wypromieniowywanie ciepła.

Rodzaj 2-drożny, współosiowy
Rozmiar 5″x7″ / 15 mm
Moc (RMS/max.) 60/120 W
Impedancja 4 Ohm
Pasmo przenoszenia 60 –
21,000 Hz
Skuteczność 93 dB SPL


Hertz DCX 690


Są one doskonałą alternatywą dla głośników seryjnych w samochodzie. Duży zespół napędowy ze znakomitym sterowaniem cewki. Cewka z czystej miedzi nawinięta na rdzeń z conexu ma minimalny ciężar. Celulozowa membrana stożkowa  impregnowana środkiem hydrofobowym.
Tekstylny pierścień zawieszenia zapewnia długi skok i tłumienie rezonansu. Przetwornik wysokotonowy z magnesem neodymowym i kopułką PEI – kompaktowe wymiary i dynamiczne odtwarzanie wysokich częstotliwości. Kosz w formacie DIN pokryty odpornym a zarysowania lakierem proszkowym. Cynowane końcówki wysokoprądowe. Srebrzone przewody o maksymalnej niezawodności i przewodności. Kosz i system napędowy są doskonale połączone  klejem epoksydowym. Niskowęglowe płyty zapewniają maksymalną przenikalność magnetyczną i intensywne wypromieniowywanie ciepła.

Charakterystyka ogólna
Rodzaj 3-drożny, współosiowy
Rozmiar 6″x9″ / 60 mm / 15 mm
Moc (RMS/max.) 90/180 W
Impedancja 4 Ohm
Pasmo przenoszenia 45 – 21,000 Hz
Skuteczność 93 dB SPL


Pioneer TS-G1032i


Inżynierowie dźwięku przeprojektowali nasze głośniki serii TS-G w celu zapewnienia idealnego zrównoważenia wysokiej jakości mocy na przystępnym cenowo poziomie. Stożek niskotonowy wykonano z formowanego wtryskowo Polypropylenu (IMPP™), który składa się z mieszanki kompozytowej splecionych włókien aramidowych, które zapewniają niezwykłą sztywność przy zachowaniu niewielkiej wagi, co wpływa na niski poziom zniekształceń oraz mocne brzmienie basu przy wysokim poziomie głośności. Łatwość instalacji serii TS-G zapewnia płytka konstrukcja kosza oraz zdejmowane otwory montażowe, dzięki czemu głośniki pasują do większości modeli samochodów.

Właściwości:
Moc maksymalna 200W
Nominalna moc wejściowa 30 Watt
Pasmo przenoszenia 45 – 27,000 Hz
Skuteczność (1W/1m) 88 dB
Rozmiar głośnika niskotonowego (cm) 10 cm
Materiał głośnika niskotonowego Stożek IMPP


Pioneer TS-G1332i


Inżynierowie dźwięku przeprojektowali nasze głośniki serii TS-G w celu zapewnienia idealnego zrównoważenia wysokiej jakości mocy na przystępnym cenowo poziomie. Stożek niskotonowy wykonano z formowanego wtryskowo Polypropylenu (IMPP™), który składa się z mieszanki kompozytowej splecionych włókien aramidowych, które zapewniają niezwykłą sztywność przy zachowaniu niewielkiej wagi, co wpływa na niski poziom zniekształceń oraz mocne brzmienie basu przy wysokim poziomie głośności. Łatwość instalacji serii TS-G zapewnia płytka konstrukcja kosza oraz zdejmowane otwory montażowe, dzięki czemu głośniki pasują do większości modeli samochodów.

Właściwości:
Moc maksymalna 240 W.
Nominalna moc wejściowa: 35W
13cmΦ niskotonowy stożek IMPP
Płaska konstrukcja kosza
30mmΦ zrównoważona kopułka PEI tweetera z magnesem neodymowym
Pasmo przenoszenia: 43-27,000 Hz
Skuteczność (1W/1m): 89 dB


Pioneer TS-G1732i


Inżynierowie dźwięku przeprojektowali nasze głośniki serii TS-G w celu zapewnienia idealnego zrównoważenia wysokiej jakości mocy na przystępnym cenowo poziomie. Stożek niskotonowy wykonano z formowanego wtryskowo Polypropylenu (IMPP™), który składa się z mieszanki kompozytowej splecionych włókien aramidowych, które zapewniają niezwykłą sztywność przy zachowaniu niewielkiej wagi, co wpływa na niski poziom zniekształceń oraz mocne brzmienie basu przy wysokim poziomie głośności. Łatwość instalacji serii TS-G zapewnia płytka konstrukcja kosza oraz zdejmowane otwory montażowe, dzięki czemu głośniki pasują do większości modeli samochodów.

Właściwości:
Moc maksymalna 240 W.
Nominalna moc wejściowa: 40W
17cmΦ niskotonowy stożek IMPP
Płaska konstrukcja kosza
Pasmo przenoszenia: 30-30,000 Hz
Skuteczność (1W/1m): 90 dB